П'ять прикмет справного акумулятора

19/11/2019

З настанням холодів у водіїв автомобілів виявляється багато роботи. Потрібно вчасно змінити шини на зимові, перевірити рідину, що не в бачку омивача, і багато іншого. Звернути увагу слід і на акумулятор, який може несподівано створити неприємності при негативних температурах. Розглянемо п'ять ознак, які вкажуть на стан вашої акумуляторної батареї.

Зазвичай АКБ служать від 3 до 5 років. Дорожчі наворочені варіанти, наприклад фірми AGM можуть пропрацювати і шість років, а найдорожчі, такі як AGM TPPL - від 8 до 12 років. Для довгої служби цієї деталі необхідно дотримуватись певних умов. Поїздки на автомобілі, особливо в зимовий час повинні бути досить тривалими і частими, щоб акумулятор встиг отримати необхідний заряд, а приміщення в якому стоїть машина має бути досить теплим. Але в більшості випадків акумулятор працює не в ідеальних умовах, а багато водіїв, які придбали автомобіль з рук і зовсім не знають, скільки років батареї і як доглядав за нею її попередній власник.

Як переконатися, що акумулятор в нормальному стані?

  1. Подивіться на термін придатності. Він може бути вказаний в паспорті виробу або на корпусі самої батареї. Якщо термін добігає кінця, заздалегідь потурбуйтеся про заміну.
  2. Проведіть візуальний огляд. Якщо на акумуляторі є видимі пошкодження, тріщини або вм'ятини, швидше за все, що він має і внутрішні пошкодження. Порушення цілісності свинцевих пластин призводить до замикання, і деталь виходить з ладу. Якщо з АКБ випливає електроліт його необхідно поміняти в терміновому порядку.
  3. Зверніть увагу на запуск двигуна. Якщо під час старту лампи салону і панелі приладів притухають, це говорить про те, що стартер погано крутить колінвал і АКБ не дає потрібної енергії. Виною такої поведінки автомобіля можуть бути окислилися клеми або недозарядка з іншої причини, але водієві в цьому випадку варто бути готовим до швидкої заміни акумулятора.
  4. Проведіть тест акумулятора. Чи не відключаючи АКБ, заміряйте тестером напругу на його клемах. Воно повинно коливатися в межах 12,6-12,7 В. Виробляти завмер необхідно не менше ніж через годину після зупинки двигуна, інакше показники будуть недостовірними. При занадто слабкому напруженні батарею слід зарядити. Якщо це не допомогло вам необхідно придбати новий акумулятор.

Для автомобілів з системою Start & Stop. Такі машини вимагають спеціальний акумулятор, що витримує глибокі розрядки. Якщо ви придбали машину з такою системою, і на ній стоїть звичайна АКБ, терміново міняйте її на спеціальну, поки це не привело до сумних наслідків у вигляді дорогого ремонту Start & Stop.

Вернуться к списку новостей