Інтерес українських підприємців до вантажного та комерційного транспорту продовжує зростати: марки та статистика

10/08/2019

Вивчаючи ринок автомобілів для підприємницької діяльності, аналітики відзначили позитивну динаміку в 2018 році. Порівняно з 2017, їх було продано на 20% більше, що відбивається у таких цифрах: малотоннажні – 51 500, вантажівки великої місткості – 4 684 одиниці.

В основному парк комерційної техніки поповнювався за рахунок вторинного ринку. Це 38 800 одиниць. Такі дані наводить «Авто Інформатор», посилаючись на «УкрАвтопром».

Серед нових авто лідируючі позиції зайняли автомобілі марки Renault. Порівняно з 2017 роком їх зареєстровано на 13% більше. А саме: 2 429 машин. Далі прилаштувався Fiat з таким же відсотком приросту, але в одиницях усього лише 1 327 авто. І, нарешті, з метою бізнес-перевезень придбали й зареєстрували 1 047 нових автомашин Mercedes-Benz. Для компанії це на 28% більше, ніж попереднього року.

На ринку комерційного транспорту з пробігом пальма першості дісталась також Renault – 9 407 одиниць, що на 30% більше за минулорічні (2017) показники. Нових власників набули 4 941 авто марки Volkswagen, збільшивши свою популярність на 15%. На третьому місці – Mercedes-Benz з показником 4 911 реєстрацій, що більше на 22% порівняно з 2017 роком.

Автомобілі з вантажопідйомністю понад 3,5 тонн також поповнювали автопарки України в 2018 частіше, ніж у попередньому році. Такі дані оприлюднили в AUTO-Consulting. Зростання продажу склало 21,9%.

Трійку лідерів, збільшивши показник на 16%, очолює МАЗ – 884 зареєстрованих вантажівок. У Mercedes-Benz – друга позиція з 664 реалізованими автомобілями. У MAN відзначено спад продажів 13,3%, хоча за кількістю проданих машин це третя позиція.

До списку затребуваних потрапили Scania, Ford Trucks, Volvo Trucks. Вони займають приблизно від 5,5 до 9% ринку. Серед українських виробників похвалитися може хіба що КрАЗ, який збільшив продаж на 30%, які принесли йому 259 машин.

Вернуться к списку новостей