Uber відмовився від розробки безпілотних вантажівок

07/09/2018

Про це з посиланням на главу підрозділу Uber Advanced Technologies Еріка Мейхофера повідомив Techcrunch. «Ми нещодавно зробили важливий крок по поверненню на громадські дороги в Піттсбурзі, і, оскільки ми прагнемо продовжувати рух в цьому напрямку, вся наша команда і енергія повинна бути зосереджена на цьому», - заявив Ерік Мейхофер.

 

Як уточнили в компанії, це рішення не вплине на долю сервісу Uber Freight, запущеного в 2017 році і призначеного для водіїв вантажівок. Вони і далі зможуть використовувати його для пошуку найближчих доступних вантажів і перегляду інформації про місцезнаходження, відстані і попередньої оплати. На даний момент Uber Freight доступний у всіх континентальних штатах США. Протягом останніх 15 місяців сервіс збільшився в три рази. Офіси Uber Freight працюють в Сан-Франциско і Чикаго.

 

У компанії мають намір використовувати досвід співробітників «вантажного» підрозділу в Сан-Франциско при розробці систем автономного управління для легкових автомобілів. Їм буде запропоновано роботу в Піттсбурзі. Як заявили в Uber ATG, компанія може повернутися до розробки самохідних вантажівок, але тільки після того, як буде розроблена платформа для безпілотників.

 

Зараз же Uber продовжить розробку LiDAR, що став причиною судового процесу між Uber і Waymo. Остання звинуватила належить Uber американський стартап Otto у використанні крадених технологій для безпілотних автомобілів. Зокрема, в тому, що засновник стартапу - колишній інженер Google Ентоні Левандовський викрав близько 14 000 файлів, що містять інформацію про розробку автономних технологій, і використовував ці дані для розробки безпілотної системи для Otto.

 

У лютому поточного року справу було передано до суду, який зобов'язав Uber не використовувати технології Waymo в розробках власного обладнання і програмного забезпечення. Крім того, компанія передала в Waymo 0.34% своїх акцій на суму близько $ 244.8 млн.

 

У березні поточного року автомобіль Uber став учасником смертельного ДТП в Арізоні, в результаті якого загинула Елейн Герцберг, яка переходила трасу за межами пішохідного переходу. На момент аварії автомобіль рухався в автономному режимі. Після цього компанія була змушена зупинити випробування безпілотників на дорогах загального користування в Піттсбурзі, Сан-Франциско, Торонто і Феніксі.

 

Тиждень тому Uber відновила випробування безпілотників в Піттсбурзі. Як повідомили в компанії, обладнані системами автономного управління Volvo XC90 будуть управлятися вручну спеціально підготовленими фахівцями.

Ресурс: autonews.autoua.net

Вернуться к списку новостей